Saturday 21 May 2011

s.a.h.a.b.a.t

aku mmg rindu sgt2 kat mysayangsayang. siapa itu mysayangsayang? mereka bukan boyfriend aku, mereka adalah girlfriends aku... mmg sayang diorg ketatketat la. masa dekat college mmg setiap saat setiap detik dengan diorg la. bangun pagi - breakfast - lunch - dinner - g class - tido - mandi pon sama. oppss! kantoi.. haha..
i really appreciate them because they were worth for a friendship. susah senang semua sama2. takde duit ke diorg yg jadi ceti, sedih gado ngn boifren pon smpai tersedusedu cite kat diorg. pejam celik pejam celik dah habes tiga tahun study year dah kena bawak haluan memasing. walaupon keje same sume physiotherapist tapi sume tempat lain2 merata sorang ke seremban, yg lagi dua ke johor, yg lagi sorg ke ipoh, tinggal la den sensorang kat kajang takdo papo takdo sapo2. sian den., sobb. takdo kawan bona kat sini.. nobb nye i..
meh la aku perkenalkan my sayangsayang ni. mereka terdiri dari ;


Zuhaina Masri - Ena,

Khairul Hazimah - Gmah,

 Nursuhada Mubin - Sue,

Nur Syakila Masnom - Syak,

Zarina Mohamad - Zuzu.

mysayangsayang. *pic lama,takpakai hijab.

patu nak di jadi kan cito, uikk apo cakap nismilan ni.okayokay, nak di jadikan cerita hari tu tibe2 boss offer pegi Women's Health course dekat Tawakal Hospital. mule2 cam tanak pegi je, konon2 tak best t nak g ngn sape. so aku pon abaikan la tawaran tu dulu. a week lepas tu sue call tanya pegi tak course tu, sbb die pon pegi taktau nak stay mane. dgn confident nya aku cakap "aku pegi" padahal bile masa tah aku confirm kan ngn boss. dengan hati gumbira nya aku jumpe boss dan dgn gedik2nya aku bgtau aku nak g course tu. seb baik still leh g lagi. 2,3 hari pas tu syak and gmah pulak ty n ckp mende sama. so makna nya kami akan gathering kat umah aku setelah berbulan2 tak jumpa. diorg tido umah aku. tapi tak cukup geng la, sbb ena tak dpt join, hosp die hantar org lain. huhu... rindu kat die je yg tak lepas lagi.. ena ni la yg paling rapat ngn aku. smpai sekarang pon kitorg kalau sedih nak nanges dok call masing2. ena , i love you!

dalam dua hari tu kitorg ade la jalan2 g danau. plan nak jumpa zuzu, tapi takjadi sbb zuzu penat masa tu die keje. ohh, lupa nak cerita, zuzu ni die dah tukar bidang. die keje lain dr kitorg tapi die ttp mysayangsayang.
ni ade sikit2 pic masa jalan2 kat danau kota. ha, masa ni ade kawan satu class lain jugak. just die tak nak berapa sayang aku la, haa.. cik abby kite.

 warm up dulu kat rumah.

sue dan abby

 char kuey tiaw mali's corner. terbaikk dari ladang.

 jemput makan

  sorg busy report kat cik abang die. sorg lagi kusyuk makan.

syak and abby.

 aku nak snap pic makanan lah gmah bukan kau okay. :p

ni pon bukan snap pic kau, ni pic blackberry aku. muahaha

 sue cantik.

 syak dan Samsung Galaxy Tab. iskan i nak ni tolong beli tuk saya!

 kasi pose sikit. :)

kenapa aku kabur?! cettt!!

 nadia rina bajet model. hakktuiihh!!

 mereka cantik

 kat tangga pon jadi kan.

 bile dah jumpa camera.

 pusingpusing danau kota.

 sayang sue muahhmuahh.

 sue : cantik tak gmah?
gmah : cantik, cantik macam rynn.
rynn : terima kasih. :p

cantikkan gmah punya. :D

 alololo manje anak mak. sue toksah berlakon.

 kandid. oh bukan saya bajet je tu.

 okay, cacat sikit.

dah jom balik jom balik.

 bet yang dah kurus bukan aku yg makin gemok.uh, tanak mengaku lak tuu.

 women's health course

camwhoring time jammed.


okay, tu je bye.
much love to mysayangsayang. nnt dtg KL lagi tau.
xoxo



No comments:

Post a Comment